آشنایی با استاندارد ملی ایران به شماره 19117 (خودرو - شیوه نامه خدمات پس از فروش )
   PPAK پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09:00
   غیرحضوری (آنلاین)
   20
   8
   1404/04/31
   1- تعریف خدمات پس از فروش 2- جایگاه خدمات پس از فروش در حفظ مشتری 3- معرفی استاندارد ملی ایران 19117 4- الزامات کلی مراکز خدمات پس از فروش 5- فرآیندهای خدماتی 6- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 7- مدیریت قطعات یدکی 8- نظام ارزیابی و بازرسی مراکز خدمات
   عبد الرحمن پورحبیبی _ کارشناس رسمی خودرو
   15،900،000
   مرکز آموزشی (آکادمی) پرنیان پایش اندیشه کادوس به عنوان واحد نمونه سازمان ملی استاندارد ایران در سال 1400 و با کسب رتبه اول از اداره کل استاندارد استان تهران با عنوان برترین همکار این اداره کل در سال 1401، با برخورداری از تجربه بی نظیر، امکانات و تجهیزات مدرن و مدرسان مجرب و متخصص، اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی، کارشناسان رسمی استاندارد و سایر متقاضیان می‌نماید. جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ثابت 88173140 داخلی 118 و یا شماره تلفن همراه 09035699039، کارشناس واحد آموزش، آقای قاضی‌زاده، تماس حاصل فرمایید.
   5022291301279392- ??? IR140570026111013637803001
   -
   پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09035699039
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان