آشنایی با استاندارد ملی ایران به شماره 19117 (خودرو - شیوه نامه خدمات پس از فروش )
PPAK پرنیان پایش اندیشه کادوس
-
09:00
غیرحضوری (آنلاین)
20
8
1404/04/31
1- تعریف خدمات پس از فروش
2- جایگاه خدمات پس از فروش در حفظ مشتری
3- معرفی استاندارد ملی ایران 19117
4- الزامات کلی مراکز خدمات پس از فروش
5- فرآیندهای خدماتی
6- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
7- مدیریت قطعات یدکی
8- نظام ارزیابی و بازرسی مراکز خدمات
عبد الرحمن پورحبیبی _ کارشناس رسمی خودرو
15،900،000
مرکز آموزشی (آکادمی) پرنیان پایش اندیشه کادوس به عنوان واحد نمونه سازمان ملی استاندارد ایران در سال 1400 و با کسب رتبه اول از اداره کل استاندارد استان تهران با عنوان برترین همکار این اداره کل در سال 1401، با برخورداری از تجربه بی نظیر، امکانات و تجهیزات مدرن و مدرسان مجرب و متخصص، اقدام به برگزاری دورههای عمومی و تخصصی مورد نیاز مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی، کارشناسان رسمی استاندارد و سایر متقاضیان مینماید.
جهت ثبت نام در دورههای آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ثابت 88173140 داخلی 118 و یا شماره تلفن همراه 09035699039، کارشناس واحد آموزش، آقای قاضیزاده، تماس حاصل فرمایید.
5022291301279392- ??? IR140570026111013637803001
-
پرنیان پایش اندیشه کادوس
09035699039