شکایت مشتری بر اساس استاندارد 10002
   بهبود صنعت مهرگان
   08:30
   فلکه دوم صادقیه- برج مینا - طبقه 6-واحد35- شرکت بهبود صنعت مهرگان
   12
   8
   1404/09/09
   مقدمه و مفهوم شکایات، دامنه استاندارد، اصول رسیدگی به شکایات، نقش مدیریت کیفیت در رسیدگی به شکایات، فرآیند رسیدگی به شکایت، ارتباطات و تعامل با مشتری، جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به شکایات، اقدامات اصلاحی و پیشگیری، بهبود مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات، مستندسازی و گزارش‌دهی در مورد شکایات، آموزش و آگاهی‌دهی به کارکنان در زمینه شکایات.
   اسماعیل شایسته _ استاد
   17,000,000
   جهت اطلاعات با شماره 44042044 یا 44010615 تماس حاصل نمایید. به شرکت کنندگان که در آزمون پایان دوره، موفق شوند گواهینامه اداره کل استاندارد و گواهینامه ای از شرکت بین المللی لیبرواشورنس اعطا می شود. در ضمن نحوه برگزاری دوره به صورت حضوری می باشد.
   0313062635
   بانک تجارت شعبه جنت آباد جنوبی
   بهبود صنعت مهرگان
   44010615-16
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان