مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
بهبود صنعت مهرگان
-
08:30
فلکه دوم صادقیه- برج مینا - طبقه 6-واحد35- شرکت بهبود صنعت مهرگان
12
8
1404/09/16
مقدمه و مفهوم رضایت مشتری، دامنه استاندارد، اصول پایش و سنجش رضایت مشتری، بافت سازمان، تعیین رویکردهای پایش و سنجش، تدوین و اجرای برنامههای پایش، تحلیل دادههای مشتری، ارزیابی نتایج و عملکرد، اقدام بهبود مستمر، مستندسازی و گزارشدهی، بازخورد و ارتباطات با مشتریان
اسماعیل شایسته _ استاد
17,000,000
جهت اطلاعات با شماره 44042044 یا 44010615 تماس حاصل نمایید. به شرکت کنندگان که در آزمون پایان دوره، موفق شوند گواهینامه اداره کل استاندارد و گواهینامه ای از شرکت بین المللی لیبرواشورنس اعطا می شود. در ضمن نحوه برگزاری دوره به صورت حضوری می باشد.
0313062635
بانک تجارت شعبه جنت آباد جنوبی
بهبود صنعت مهرگان
44010615-16