آشنایی با استاندارد ملی ایران به شماره 19117 (خودرو - شیوه نامه خدمات پس از فروش )
   PPAK پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09:00
   غیرحضوری (فیلم ضبط شده)
   30
   8
   1404/08/30
  

1- تعریف خدمات پس از فروش 2- جایگاه خدمات پس از فروش در حفظ مشتری 3- معرفی استاندارد ملی ایران 19117 4- الزامات کلی مراکز خدمات پس از فروش 5- فرآیندهای خدماتی 6- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 7- مدیریت قطعات یدکی 8- نظام ارزیابی و بازرسی مراکز خدمات

   عبد الرحمن پورحبیبی _ کارشناس رسمی خودرو
   15،900،000
   لینک ثبت نام در دوره: academy.ppak.org/product/iso19117 ثبت نام در دوره محدودیت زمانی خاصی ندارد و هر زمان ثبت نام فرمودید با شماره های مربوطه تماس بگیرید جهت نمایش فیلم آموزشی . 09035699039
   5022291301279392------- IR140570026111013637803001
   -
   پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09035699039
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان