مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
   کیفیت گستر سبز
   08:30
   آنلاین
   40
   8
   1404/08/29
   10004 راهنمایی جامع برای اندازه‌گیری و پایش رضایت مشتری در سازمان‌ها ارائه می‌دهد. این استاندارد به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از روش‌های نظام‌مند و استاندارد، بازخورد مشتریان را جمع‌آوری، تحلیل و ارزیابی کنند و بدین ترتیب کیفیت خدمات و محصولات خود را بهبود بخشند.
   آماندا حسنی _ کارشناس رسمی سیستم و خدمات
   31/000/000
   در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از واریز وجه تماس حاصل بفرمایید. دوره های فوق به صورت آنلاین و به صورت کاملا با کیفیت و با در نظر گرفتن حیطه های کاری فراگیران شرکت کننده در دوره صورت می گیرد. در صورت نیاز به هماهنگی و اطلاعات بیشتر با مسئول آموزش سرکار خانم آزرم تماس حاصل بفرمایید.
   6104337303250193
   بانک ملت
   نوشین محمد زاده
   09352209230
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان