مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
کیفیت گستر سبز
-
08:30
آنلاین
40
8
1404/08/29
10004 راهنمایی جامع برای اندازهگیری و پایش رضایت مشتری در سازمانها ارائه میدهد. این استاندارد به سازمانها کمک میکند تا با بهرهگیری از روشهای نظاممند و استاندارد، بازخورد مشتریان را جمعآوری، تحلیل و ارزیابی کنند و بدین ترتیب کیفیت خدمات و محصولات خود را بهبود بخشند.
آماندا حسنی _ کارشناس رسمی سیستم و خدمات
31/000/000
در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از واریز وجه تماس حاصل بفرمایید.
دوره های فوق به صورت آنلاین و به صورت کاملا با کیفیت و با در نظر گرفتن حیطه های کاری فراگیران شرکت کننده در دوره صورت می گیرد.
در صورت نیاز به هماهنگی و اطلاعات بیشتر با مسئول آموزش سرکار خانم آزرم تماس حاصل بفرمایید.
6104337303250193
بانک ملت
نوشین محمد زاده
09352209230