عنوان دوره تاریخ شروع استاد دوره حد نصاب جزئیات
ﻣﺸﺘﺮی ﮔﺮایی و اﻧﺪازه ﮔﻴﺮی رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮی1404/04/28کاوه رهبر بروجردی _ کارشناس رسمی سیستم30جزئیات
الزامات استاندارد9001 INSO-ISO1404/05/01کاوه رهبر بروجردی _ کارشناس رسمی سیستم30جزئیات
طرح ریزی پیشرفت کیفیت محصول APQP1404/04/31کاوه رهبر بروجردی _ کارشناس رسمی سیستم30جزئیات
ممیزی داخلی بر اساس استاندارد 9001 INSO-ISO1404/04/29کاوه رهبر بروجردی _ کارشناس رسمی سیستم30جزئیات